Nieuwe planten toegevoegd bekijk ze nu!

  • Gratis verzending vanaf €75

  • Van Nederlandse kwekers

  • 3 Maanden plantgarantie

  • Wij staan altijd voor u klaar

Verzending & bezorging

Wil je meer weten hoe en wanneer jouw bestelling wordt bezorgd? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen over onze bezorging. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via e-mail, we helpen je graag verder!

Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn plant goed aankomt?

Onze planten blijven zo lang mogelijk in de kwekerij om ervoor te zorgen dat ze in topconditie bij jou aankomen. Doordat we direct vanuit de kweker leveren, ontvang je altijd een verse en gezonde plant.

We gebruiken speciale, stevige verpakkingen die de plant goed beschermen tijdens transport. Zo komt jouw plant veilig en in perfecte staat aan, klaar om jouw huis of tuin op te fleuren!

Wat als mijn plant beschadigd is aangekomen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur ons binnen 48 uur een bericht met duidelijke foto’s via infoplantpicker@gmail.com. We kijken meteen naar een passende oplossing en regelen indien nodig een vervanging of een andere passende oplossing.

Waar bezorgen jullie?

Op dit moment bezorgen wij alleen in Nederland en België

In beide landenis de verzending gratis voor bestellingen boven €75, en voor bestellingen onder dit bedrag rekenen we

  • €4,95 verzendkosten voor bestellingen in Nederland.
  • Voor bestellingen naar België geldt een verzendtarief van €7,95

We werken er hard aan om in de toekomst ook andere landen te kunnen bedienen, maar voor nu richten we ons volledig op een snelle en betrouwbare levering binnen deze twee landen.

Wanneer ontvang ik mijn product?

Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk geleverd. We streven naar een levertijd van 1-4 werkdagenen doen ons best om je plant(en) zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen.

Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst, worden op dinsdag geleverd.

Hou verder ook rekening met langere levertijden bij grote planten. Deze worden bezorgd door een speciale bezorgservice.

Als een product een langere levertijd heeft, vermelden we dit in de productomschrijving. In uitzonderlijke gevallen kan de bezorging vertraagd zijn door onvoorziene omstandigheden, maar we houden je hier altijd van op de hoogte.

Hoe kan ik een product retourneren?

Ben je niet tevreden met je aankoop? Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op via infoplantpicker@gmail.com. We helpen je graag met de retourprocedure.

Let op: Omdat planten levend zijn, kunnen ze niet zoals gewone producten geretourneerd worden. Mocht je plant niet in topvorm aankomen, laat het ons dan binnen 48 uur weten met duidelijke foto’s.

Nog steeds geen antwoord?

Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden in onze FAQ, stuur ons dan een e-mail door het onderstaande formulier in te vullen.